Konser İzlenimleri’ kategorisi için Arşiv

Mor ve Ötesi (26 Şubat 2000 – Ada Müzik)

Bayan Arıza tarafından Şubat - 7 - 2011 zamanında yazılmıştır.

Mor ve Ötesi (26 Şubat 2000 – Ada Müzik) Mor ve Ötesi'ni "Bu işte bi terslik var" konulu nükleer karşıtı konserde izledim. Ada Müzik'te gerçekleştirilen konsere katılım büyüktü. Konser sırasında sahnenin sol tarafındaki duvarda nükleer facianın sonuçları ile ilgili dialar gösterildi. Konser ise muhteşemdi. Türkiye'de müzikal anlamda kendime en yakın…